Post by gendsubslocollo on Feb 12, 2022 14:18:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator geld ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Atcham ft l ft t zz b I.
Reageert niet
Word er rossen uitgegooit kan het niet spelen ook niet als je opnieuw opgestart
Ik vind het niet leuk, het duurt te lang om te downloaden
Ik hou van dit spel..en hou zo veel van je game-apps..tq...
Игра шарики - Bubble Shooter Казуальные via
Teveel reclame.
Ik wacht om het te proberen
Erg leuk en korte reclames
Het blijft crashen. Het spel begint. Jij kiest het niveau. Het scherm wordt helemaal zwart. Na ongeveer 12-15 seconden valt u uit op uw bureaublad. Best moeilijk om op die manier van het spel te genieten.
Ik ben verslaafd, erg vermakelijk en ik kan het met mijn kleinkinderen spelen.
Endless Fables 3: Dark Moor Piedzīvojumu spēles tnfw
Echt echt super leuk
K heb geen leven meer yolo
Waarom blijft het spel me aanbieden om elke keer het vorige niveau te spelen? Het is verschrikkelijk vervelend. Ik wil niet steeds hetzelfde niveau blijven spelen, vooral niet als ik het al met 3 sterren heb gehaald. Zorg ervoor dat de vogel op de YOLOk verkleind niets kan zien. Ik hou van al het andere
Spel heeft te veel advertenties. Anders is het erg vermakelijk.
verslaafd, geweldige manier om uren te vullen terwijl je herstelt van een operatie.
Kei leuk spel!
Te traag om naar de volgende game te gaan. Zeker als je in je pauze aan het werk bent
te gimmicky en VEEL TE VEEL ADVERTENTIES
Leuk om te spelen
im voorraad met niveau niet bewegend
Beste spel
Ik vind het leuk
Ik heb mijn 3-jarige kleinzoon leren spelen en hij doet zelfs de ricochet-shots perfect. Hij houdt ervan!!!
Ten eerste blijft het gele vogel-ding op en neer springen. Ik blijf de beweging zien en vind het buitengewoon vervelend. Ik verwijder of verwijder bijna altijd games en advertenties die constant iets knipperen, bewegen, springen of rondscharrelen. Bovendien kreeg ik op level 19 een extra bubbel, maar deze heeft dezelfde kleur als een van de twee andere bubbels. Zie het nut niet van een extra bubbel als deze dezelfde kleur heeft. Ook is een probleem dat in veel van deze bubbelspellen bestaat, niets om op te schieten.
Verslavend spel.......😉
Ik bereikte meer dan niveau 1.500. Ik had het een tijdje niet gespeeld en merkte dat ik opnieuw op niveau 1 begon. Bovendien krijg ik elke keer als ik op iets klik een advertentie te zien. Ik klik op doorgaan, toevoegen. Dan klik ik op afspelen, nog een toevoeging na slechts 1 seconde. Beetje veel op zijn zachtst gezegd. 😡😡😡😡😡
Ik hou van dit spel, HAAT de advertenties. Zo veel. Ik zou graag $ 5 of zo betalen om niet met de advertenties te maken te hebben. Zou het beste bubbelspel zijn, zo niet voor de advertenties. Bied een pro-versie aan... kosten voor de app zonder advertenties.
Ik geniet van dit spel en de uitdaging die nodig is om je naar de top te krijgen,
Het is een beetje te makkelijk
Niet best maar tevreden
Erg saai spel
Hij is wel leuk maar kan niet meer stoppen
Was even, dan hij er vanzelf mee ophield!!!!!!!!!
Dit is erg interessant en ik heb ervan genoten
Het is een erg saai spel