Post by gendsubslocollo on Feb 12, 2022 14:21:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ressurser ▞▞▞
▞▞▞ Dead Ahead: Zombie Warfare 2022 version ▞▞▞
Jeg slettet dette, men prøvde det igjen en gang til, men bare slettet det igjen av samme grunn. Det er altfor vanskelig å få penger i spillet for å låse opp nye enheter. Dette var det eneste problemet mitt, men det er et stort, for den eneste måten å tjene gode penger på er å slå nye oppdrag som gir deg rundt 100 mynter (hvis du ser en annonse for å doble dem), men hvis du slår det når du spiller om igjen, får du bare ca 9 mynter. Men nye enheter blir dyrere med høyere nivå får du for eksempel 8000. Jeg satte $15 og fortsatt ingen hjelp!
Spillet er veldig morsomt og bra. Den eneste ulempen er at 1 drivstoff fylles i 10 minutter og du trenger 2 for å spille et nivå så...
Jeg vil gi 5 stjerner, men det faktum at de prøver å presse "salg" på deg er latterlig. annenhver dag ser det ut til å være et nytt salg av ting som er 80 % rabatt. men salget på pakker som koster $200 og koster $30. pakkene er ikke engang verdt salgsprisen på $30 fordi den består av 3 nye karakterer når det ser ut til å være vanvittig mange karakterer. for $30 kan jeg skaffe meg et brukt faktisk spill fra gamestop eller et spill fra steam med mye flere timers spill
Jeg ga den 5 stjerner i begynnelsen, men nå gir jeg den 4 fordi hundene eller zombieløperne bare blir rng når det gjelder å få 3 stjerner, når jeg sender ut et teammedlem som jeg ikke kan kontrollere hvor de går, i trefning har jeg i det minste mer kontroll til hvilken side de går, men mot zombiene som løper, løper de rett forbi meg eller midt i troppene mine, noe som er så irriterende, jeg startet på nytt og brukte all gassen min og kan fortsatt ikke få 3 stjerner fra hvor randomisert den er
kundeservice er ikke-eksisterende. Hadde et kjøpsproblem, kontaktet kundeservice 3x hver på e-post og kundeservicechatten. har ikke fått noe svar overhodet. Det har gått 2 måneder siden jeg gjorde den feilen. Aldri igjen. Du treffer en betalingsmur ganske tidlig, og de bryr seg tydeligvis ikke om spillerbasen. Gjør deg selv en tjeneste og gi denne opp. Du har blitt advart. Merk: forrige anmeldelse fjernet. Det forteller deg at de overvåker e-poster og slikt. Noen hjemme ... de svarer ikke på telefonen.
Morsomt spill, men mikrotransaksjoner gjør det uspillbart etter en stund.
Ærlig talt, det eneste mobilspillet jeg har likt mye så langt. Animasjonene, designen og spillingen er ganske bra. Jeg ville gitt den 5 stjerner hvis det ikke var for den langsomme fremgangen ettersom du går opp i nivå hovedsakelig på grunn av dårlige belønninger. Det blir ekstremt vanskelig å oppgradere karakterer og få mynter for å kjøpe enda flere karakterer for å beseire de neste nivåene. Ellers ville det vært enda morsommere
Moro... Men den vanlige pay2win
Litt lønn for å vinne, men et veldig morsomt spill ikke desto mindre
Elsker den flytende pikselstilen. Gikk langt for å oppnå militær synergi. Siden siste oppdatering utløses ikke specops. Noen gang. Ikke en eneste gang! Skuffende.
Dead Ahead: Zombie Warfare Strategie dkcb
Jeg fant et annet problem ved et uhell, så jeg spiller spillet et lite sekund. Bare for å gjøre krav på boksen, avslutter jeg spillet ved å bruke knappen Nylige apper på enheten min og sveiper bort appene. Etter de neste timene spiller jeg det igjen ikke bli reddet. etter en liten test oppdager jeg noe. Spilldataene lagres bare hvis jeg avslutter spillet ved å bruke Tilbake-knappen på enheten min og klikker på "er du sikker på at du forlater spillet (JA) (NEI)"-knappen. Jeg håper det blir fixBug. Skal vurdere den igjen hvis det er en annen feil
Dead Ahead: Zombie Warfare Strategické bnk
Spillet er morsomt, men som de fleste selskaper virker profitt mer av en prioritet enn å gjøre spillet morsommere å spille.
Spillene er ok, men når du starter et nivå 9 ganger av 10, blir skjermene bare svarte og fryser, og når du starter på nytt tar det fortsatt bort de 2 drivstoffene dine som ville blitt brukt hvis spillet lot deg spille nivået
Hvis du kan komme forbi desperat behov for å se 15-30 sekunder for å få knapt nok mynter til å oppgradere eller kjøpe en enhet du trenger, er det ikke halvt dårlig!
Grunnen til at jeg gir dette 2 stjerner er på grunn av det faktum at det hovedsakelig er et enkeltspillerspill, men det trenger internett for å spille. Som, hvordan gir det mening?? Bra spill ellers. Fikk meg krok, line og søkke. Det er bare veldig frustrerende hvordan enkeltspillerspill trenger internett for å spille.
Mye moro. Massevis av å vente på mer gass for å spille spillet. Massevis av BARE DETTE SPILLET som tilfeldig får telefonen til å starte på nytt.
trenger strøm trenger gull trenger se annonser, kjeder seg
God idé, men ikke spennende. Mer strategisk enn noe annet. Tønnen/støttedråpene er unøyaktige/villedende. Enhetsraten er ikke så rask for å møte kravene, så du må konsumere økninger som ikke er forklart. I spillet er hjelpen minimal, så du må utlede mange ting som å lage. Lett eller vanskelig er oppdragene. Ingen medium. Det vil ende opp som en grind eller lønn for å forskuttere. Ikke verdt det, imo.
Jeg lastet ned dette spillet som et spill for å spille på en lang biltur. Det startet morsomt uten noen tvungne annonser, selv om det er en vilkårlig tidsbasert fremdriftsbegrenser i form av "gass" som kan omgås ved å se annonser. Jeg forstår det, utviklere må spise også. Jeg gir en 1-stjerners anmeldelse for å ha blitt løyet for i reklamen. Dette er faktisk ikke et offline spill, og det fungerer ikke uten internett. Som jeg sa ovenfor, er det ingen tvangsannonser, så jeg ser virkelig ikke begrunnelsen for det.
Dårlig optimalisering. Tvinger deg til å se videoer for belønninger det ga meg bare halvparten av tiden. Stadiene er ikke riktig balansert, det spiller ingen rolle om det står normalt, hardt eller mareritt, de går fra rimelig til umulig (uten å betale for mynter, siden det igjen ikke alltid gir deg belønninger). Balanser og fiks belønningssystemets utviklere.
Unngå for enhver pris. Spillet er bra og vanedannende, helt til du innser at det lønner seg å vinne... Det er enorme balanseproblemer, og du vil til og med bli fristet til å kjøpe de uhyrlig dyre kjøpene i appen. UNNGÅ DENNE GANGEN KILLER! Hvis det ikke var for lønnen for å vinne og en latterlig grense for hvor mange ganger du kan spille om dagen, ville det vært et bra spill
Det er ok og morsomt, men den tunge bruken av annonser for nesten alle aspekter av dette spillet er ikke bra.
Sudden death-timeren gjorde bare moroa for meg.. hva er problemet hvis kampen er lang? Jeg vant sakte i de fleste av dem, men da må du hente inn disse ubegrensede hordene av zombier for å avslutte spillet.. hvorfor mann
moro
Som andre har sagt, er det gøy for de første nivåene, men så stopper fremgangen hvis du ikke betaler store penger for hver tillegg og karakter. Det lønner seg å vinne, enkelt som.
For det første kan ikke spillet spilles offline. Deretter er premiegull etter hver kamp for lavt. Virker morsomt på de tidlige nivåene, men du kommer til slutt på et tidspunkt hvor du må gjøre nødvendige kjøp med ekte penger for å komme videre.
det er for lønnsomt å vinne og ikke gratis å spille vennskap, jeg håper det ordner seg, noe jeg tviler på
Bra spill. Men alt for mange annonser hvis du vil ha en anstendig gratis opplevelse. Forvent å bruke 70 % av tiden din på å se annonser, tjene penger på spillet, 25 % på å tape mot zombier (fordi laget ditt er for svakt til å vinne, og det eneste alternativet å tjene penger er å se annonser), og 5 % av tiden din til å nyte et vanlig spill. Jeg har ikke prøvd å betale, men fra det jeg kan se vil du ha 30 minutter anstendig opplevelse hver gang du kjøper en ny enhet, før du må betale ekstra for å nyte hardere lvls
Det er et glimrende lite prospekt av et spill og svært avhengighetsskapende. Spritene er virkelig godt tegnet. Men den eskalerende vanskelighetsgraden er uanstendig. Se, jeg forstår at disse spillene ikke er gratis å utvikle eller vedlikeholde. Jeg vil mer enn gjerne gi et bidrag for en «annonsefri» eller «ubegrenset bensin»-versjon. Men etter bare å ha kommet til trinn 2 er vanskelighetsnivået skrudd opp så høyt, den eneste måten å komme seg på er å bruke ekte penger for å "betale for å komme videre". Den trenger en jevnere opptrapping av vanskelighetsgraden, hvor det er mulig å fortsette (i hvert fall frem til trinn 4 eller 5). For den ulempen taper spillet karakterer. Skam. Som det er nesten perfekt.
Skuffende Hvis du ikke har stabil tilkobling, kan du ikke kjøre denne appen. Kunne ikke spille på underjordisk kjøpesenters parkering. Krasjer for å kjøre første gang med «Request timeout»-feil
Dead Ahead: Zombie Warfare Strategy cdd
Rått
Nyter det. 4 stjerner kan alltid bruke oppgraderinger
Jeg liker det, men det tar en stund uten å gjøre noen transaksjoner
Home Design: House Decor Makeover Łamigłówki prgh
5 trinn for å tjene enkle penger 1. Lag et underholdende spill med svært begrensede ressurser. 2. har annonser som gir disse ressursene. 3. øke vanskelighetene for å oppmuntre til desperasjon etter nevnte ressurser. 4. har nivåer der tap av gevinst lett kan avgjøres innen 15-25 sekunder (sikrer mindre tid i spillet og mer tid på å se annonser) 5. $$PROFIT$$
FANTASTISK!
Ok, jeg forstår ikke alle de gode anmeldelsene, så du vil spille et spill hvor du må bruke penger for å gjøre noe? Dette spillet krever at du har tre elementer for å oppgradere mennene dine, men den eneste måten å få dem på er fra rng loot chest som aldri gir deg det siste elementet på listen du trenger, så du må få 100 chest bare for å oppgradere hæren din 3 ganger Tenk på ett kart tar 3-5 minutter å gjøre og du får kanskje 20 gullmynter og det koster 500 mynter for en boks med en sjanse for upgarde peace som er 25 oppdrag aka 2 timer og 10 minutter med tid bare for å få en boks. Det er vanvittig. Så nei, jeg vil ikke gi spillet ditt som ber meg om å anmelde det i løpet av de første fem minuttene av spilletid en femstjerners anmeldelse som et verktøy. Jeg spilte spillet ditt i 12 timer. Jeg brukte totalt 30 dollar i spillet, og det er fortsatt ikke nok penger. Hvorfor gjør ditt firma dette? Bare be om 30 dollar for å spille, så kjøper jeg det slik at jeg ikke trenger å håndtere kjøpet i butikken. Trippel-a-spill tjener ikke engang så mye penger. Det faktum at du forventer at noen skal bruke 7 dager på jordbruk for å komme noen vei.. Beklager, men pleide ikke folk å bråke om dette i EverQuest? Hele grunnen til at wolrd of Warcraft ble levende Et enklere spill å drive farm som ikke tok en uke. For å få ett nivå.. Vel uansett, refundere kjøpet mitt og legge til en annen spillprodusent til blokkeringslisten min Ikke verdt avskummet mellom tærne.
Moro, men noen problemer. For det første er de siste par områdene utrolig vanskeligere enn de andre og krever at spilleren bruker penger (eller hundrevis av timer) for å fortsette. For det andre, INGEN AVSPELBARHET. Å spille om et nivå vil gi deg noe sånt som 5 % av belønningene som gis for den første fullføringen, selv om du bare fikk 1 av 3 stjerner første gang, noe som gjør det helt meningsløst å spille om noen.
Det første spillet gjorde godt inntrykk på meg, men det var 2 store endringer siden siste oppdatering da tilleggsevner for enheter i kortstokken din ble totalt endret. Dette forårsaket ubalanse i spillet, og bare de spillerne som donerer for et eksklusivt skin kan erobre andre. Returner pengene mine som jeg brukte på enheter med gamle tilleggsevner
Det er greit spill, men det plager meg at det står at installer google play når jeg har det. Vennligst fiks dette.
Jeg har akkurat lastet ned spillet, men jeg må slette det. Spillet krasjet da du spilte den begynnende animasjonen.Jeg prøvde mange ganger, og det lengste jeg kom er de første sekundene da jeg kom inn i spillet, og så krasjet det. Jeg prøvde også å starte telefonen på nytt, men det fungerer ikke. Dessverre er det et så vakkert spill. Jeg elsker grafikken og kunststilen. Jeg har veldig lyst til å spille dette spillet.
Så alt rundt flott spill, utfordre med strategi og hvilke enheter du bør sette. Det er 3 arrangementer årlig som kjøpesenter, maisfarm og prinsesseredning. Men oppdateringen la til en skadebuffer og "granater" på maisfarmen. Folk hater det tillegget. Det er bokstavelig talt ingen som kan drive jordbruk. I det hele tatt. Og progresjonen for alle har skutt. Og noen av buffsene er til og med verdt det når enhetene når lvl 13. De koster 10 000 mynter for å få effekt. Jeg og alle ber deg ta bort granater fra maisfarmen.
Dead Ahead: Zombie Warfare Diskarte olnh
Ok, jeg elsker det, men det er litt lønn for meg å vinne. Dere må legge til flere tropper og ett spor til, og jeg trenger virkelig flere oppgraderingsting, lett tilgjengelig og, på bildene, er det tre kjøretøy. Jeg trodde de var med i spillet, men jeg var skuffet, vennligst legg dem til. Hvis du gjør dette, vil jeg anbefale dette til vennene mine. Håper du gjør disse!
Spillet er i utgangspunktet morsomt, du vil kunne låse opp nye karakterer, nye stadier til du treffer en vegg. Vanligvis vil du enten oppgradere eksisterende enheter eller skaffe nye enheter og oppgradere disse. For å gjøre det trenger du mye gull. Hvis du ikke er tålmodig nok, må du kjøpe Austin for å gjøre anstendig fremgang i dette spillet. Ellers vil det være en sakte og lang grind å låse opp nye etapper. Karakterer som er på salg (Swat) brukes ofte i PvP-metaen på høyere nivå.
Moro, men det er i utgangspunktet pay go win
Så langt er det ganske vanskelig å få tak i ting du trenger akkurat nå
Dead Ahead: Zombie Warfare استراتژی hpr
Det er litt lønnsomt å vinne og trenger en sinnssyk mengde grind, så det kan bli tregt, men det er fortsatt ganske morsomt. Omspillbarheten på nivået letter nedgangene litt.
interessant spill, men når du spiller ca. 5 timer eller mer, kommer dette spillet ut av balanse. du kan ikke få nok ressurser til å bekjempe den sterkere og sterkere zombien, selv om du ser disse annonsene ofte.
Nylig oppdatering ødela spillet, og nå føler jeg at jeg kastet bort penger, takket være at det var morsomt, men å avinstallere