Post by nestbacduopabar on Feb 16, 2022 22:57:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brawl Stars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brawl Stars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändliga ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Brawl Stars 2022 version ▞▞▞
FANTASTISKT!
Jag är generös genom att till och med ge det här spelet en stjärna. Varje gång jag öppnar Brawl Stars får jag en svart skärm och jag sparkade igång. Jag försökte till och med tvinga att stoppa spelet men det fungerade fortfarande inte. Jag startade om min enhet två gånger, jag avinstallerade den två gånger men det fungerade fortfarande inte!!??!?!?!?
Roligt spel! Fördröjningen verkar försvinna, vilket är bra. Guldet måste bli bättre och bröstgåvorna vid slutspelet är inte så bra. Kan vi leta efter att köpa skinn med guld?
Med 37K Trophies kan jag säga att detta spel lätt är en av mina favoriter genom tiderna. Kolla in det och spela några matcher, njut av anpassningen, spelet och vi kommer att utveckla grafik! Se till att prova det!
Det är ett bra spel med några riktigt dåliga brister. Till att börja med är matchmaking det värsta så det är 15 minuters förväntan att komma in i en match när du är höga troféer. Jag måste säga att de senaste spellägena duell a d knockout och showdown plus har varit fantastiska, även om de inte slutar samarbeta i showdown plus. En sista sak, du måste ha 5g med en perfekt helt ny enhet, annars kommer du ha en riktigt dålig fördröjning. Om dessa problem åtgärdas skulle det här spelet vara femstjärnigt. Kul ändå.
Jag har spelat det här spelet ett tag nu. Det är roligt, men matchmakingen är hemsk. Det tar en evighet att hitta en matchning och när du gör det är anslutningen nästan alltid ett problem. Min internetanslutning är bättre än de flesta andra så det måste vara servern.
Jätte dåligt spel den suger alla som man spelar med e bots och de är jätte bra om någon ser denna recension spela aldrig aldrig!!!!!!!!!varning snuskiga ord av en gubbe när den förlorar det är jätte dåoigt gjort av brawl stjärnor
Brawl Stars Akció jszn
Spelet är fantastiskt jag har spelat i typ 2 år och jag har 17k troféer. Men jag önskade bara att de gav lite mer pärlor i bråkpasset
Fantastiskt spel, men nyligen, bokstavligen VARJE GÅNG jag öppnar spelet, stängs det automatiskt i samma sekund som stapeln når 100%. Jag vet inte varför det fortsätter att göra det här men det är vansinnigt irriterande. Fixa detta tack.
Jag gjorde 8-bitars utmaningen och försökte få det nya skalet bara för att bli matchat med lagkamrater som gav upp i början av matchen eftersom de blev eliminerade först och hjälper inte förrän du gör något åt det men spelet är nästan redan över utan möjlighet att vinna så varför finns det inte en rapportknapp
Jag gillar verkligen det här spelet, men det räcker till med de övermäktigade kämparna!!😡 de senaste 3 bråkarna har blivit övermannade, och de är så svåra att få tag på. Att nämna alla de överväldigade bråkarna skulle ta hela dagen, men här är de flesta: Grom, Lola, Buzz, Mortis, Squeak och emo-ungen med halsduken. Den sista killen hoppar bara ovanpå dig och dödar dig innan du hinner reagera. Kastarna är helt enkelt irriterande eftersom de bara kastar över väggar och du kan inte få dem. Det är inte lika roligt längre.
Jag har 5G och mina spel avbryts hela tiden min signal i de flesta spel från brawl star. Jag har spelat det ett tag, det börjar bli irriterad 😠😠😠 Jag har mitt wifi på och det fortsätter att strula utan anledning. har spelat det här spelet ett bra tag börjar bli irriterande det får mig att vilja avinstallera 😡😡😡 .Jan,20,3022.kan ni fixa de förlorande signalerna som ditt spel har fortsätter att logga ut mig från spelet och jag förlorar troféer 😥😥
Väldigt bra spel tycker man ska kunna logga in på mobil ifal man spelar på ipad och tvärtom annars börjar man om alla troféer. och jag är på 10000 troféer och inte har en enda legendarisk.
Maistuu marsu
För det första här från Mr.beast squid games challenge.Nu är det här spelet inte dåligt men lite förvirrande när det gäller attackmetoder. Men jag har precis börjat spela så jag ska våga mig på mer först.
Det står att uppdatera men ger bara möjlighet att avinstallera eller spela nu tryck spela säger att uppdatera har spelat bråk sedan det kom ut, vänligen fixa detta snarast samma sak igen ingen uppdateringsknapp 😒varför är det att varje uppdatering nyligen inte har en uppdateringsknapp men du kan inte spela förrän du uppdaterar🤔
Det är bra, bara det att det tar lång tid att bli bra
Last Day on Earth: Survival Jangovar jbtz
Braaa
Supercell dödar långsamt sitt eget spel med de nya nivåerna och växlarna, jag slutade spendera pengar på spelet och mina framsteg saktade ner mycket och direkt efter att ha maxat mitt konto släpps de nya nivåerna och jag är inte alls exalterad för spelet blev super giftig och jag kan inte spela mer än 30 minuter tills jag känner att det inte finns något att göra längre, jag känner mig inte glad när jag spelar spelet längre, det känns bara pressande att spela och inte gå framåt alls.
Det här spelet fryser även när jag har wifi eller hela 5g och det får mig att dö och gå loss. Det har hänt irriterande länge nu, plz korrekt.
Älskar spelet, betalade en massa pengar på det, men jag tror att ni blir övertråkade med de här uppdateringarna, lite mer som att betala för att vinna vid det här laget
Obalanserad.
Väldigt bra och roligt inte det bästa men väldigt bra
Önskar bara att du kunde ha matchmaking baserad på ålder också... kan inte Cary lvl 1's på 20+ rang
Det är bra men vid en viss tidpunkt träffar du en vägg och kan inte uppgradera om du inte betalar, det här är en av de där betala för att spela spel och jag visste det redan men jag är fortfarande frustrerad ig, giriga företag och vad inte
Inte ett fan av den nya uppdateringen eftersom jag slösade bort guld på skinn eftersom karaktärerna var maxade. Nu måste jag uppgradera karaktärer igen. Färdigt brawlpass och mina stora lådor ger mig bara 50 eller färre mynt 😑😒😡 och nu inga fler guldbiljetter F U supercell🖕
Brawl Stars แอ็กชัน buze
Det fortsätter att sparka ut mig, men överlag ett roligt spel, men det har inte släppt mig på några dagar. Gör det igen
Ok U
Jag har spelat det här spelet sedan 2018 och jag älskar det, men det är en sak som stör mig. Jag gillar inte hur folk bushcampar i buskar det förstör upplevelsen. Eftersom jag alltid säger till mig själv att troféer inte är viktiga, det är tänkt att ha kul och leka med andra, jag hatar hur människor från ingenstans kommer ut från deras buskar och fortsätter att utplåna mig. Men annars älskar jag det, men snälla fixa bushcamping, tack.
FANTASTISKT SPEL! När jag först såg det här spelet trodde jag att det inte skulle bli så bra för mig. Men när jag spelade det här spelet... var allt fantastiskt! Spelet var smidigt, jag gjorde clutch-spel som var väldigt roliga. Så det blev jättebra🤩. Folk säger att vissa människor är fuskare men deras bara gudar i spelet. Jag skulle rekommendera dig att installera det eftersom det är väldigt roligt och aktivt. Kommer inte att ljuga det är lite p2w
(Inaktuell recension) Det finns bättre brawlers (övermannade), teaming och mer som balanserar detta spel. Det har fördelar men ännu fler nackdelar gör bristen på balans. Det är spännande att skaffa en ny brawler och spela den men du måste lita på en extremt låg chans att få den eller köpa den med mycket pengar (för dyrt) beroende på brawler kan det kosta $40 för bara den 1:an och du kan tjänar inte de flesta bråkare Det finns fler problem men jag har redan skrivit några. Även begränsningarna de ger dig när du går in
Brawl Stars Puzzle Game now Windows Store! It is an unofficial game. There are many puzzle sections of the Brawl Stars game. Complete the puzzle,find the
Leon är bäst i spelet jag är bäst på brawl star i hela Sverige
Som ett bevis på spelets potential har Brawl Stars redan ett solidt femstjärnigt betyg i den kanadensiska App Store. Liksom sin berömda bror Clash Royale
70 procent tidsserver är utmärkt....men resten av tiden är det inte bara dåligt utan bokstavligen skräp..snälla gör din server stabilare....Jag har trippelkollat min internetanslutning ..det är bra fortfarande spelet släpar efter ..bokstavligen 1,5 till 2 sekunders fördröjning....Inte acceptabelt....Förvänta dig mer av din supercell
Ladda Ner Brawl Stars För Android Av Supercell - 3v3 och Battle Royale.
Det här spelet är bra på animering och spelarnas synvinkel när det gäller att spela det här spelet, och du kan bli upphetsad när en legendarisk kommer ut ur din megabox. Problemet jag hade med det här spelet är synska matchmaking och etc. Jag får spelare som är under troféer än jag men jag förstår inte underdog och det är därför underdog är värdelöst det spelar roll vad din rang är med en bråkare just idag parade ihop med en rank 25 piper men min piper var precis rank 22 .
Brawl Stars Laga vutz
Så här kan du spela Brawl Stars på din dator - Droid Gamers
jvv h
Därför en 3 vet inte vad den uppdaterar